У Стеблівському закладі освіти вже чотири роки діє ресурсна кімната
Турбуються не тільки про якість надання освітніх послуг, а і про психо-емоційний розвиток та забезпечення інклюзивного простору для школярів.
Пані Наталія – вчитель-психолог. Розповідає, наразі займається з трьома учнями. У кожного з них різні патології та потреби у корекційно-розвиткових заняттях. Та під час занять найбільше звертають увагу на розвиток мовлення, уяви та сприйняття простору. Таким чином ресурсний клас є простором, де учні можуть отримувати додаткову допомогу відповідно до своїх потреб.
Така модель забезпечує право на освіту будь-якій дитині і дозволяє організувати навчання, відповідне потребам кожного учня, яке найбільше підходить саме для нього.
У закладі освіти зазначають, ресурсна кімната може використовуватися всіма учнями закладу освіти, а не лише школярами з особливими освітніми потребами. У ресурсній кімнаті проводять також і групові заняття для школярів у форматі інтерактивів та ігор. Адже вчителі прагнуть навчати та розвивати у школярів навички необхідні для побудови якісних стосунків з оточуючими людьми.
Детальніше у сюжеті М-Студіо: