Цьогоріч 110 тисяч громадян скористалися послугами пілотного проекту Закарпатської митниці
Щоб допомогти громадянам та перевізникам швидше і комфортніше перетнути кордон, володіти необхідною інформацією, закарпатські митники півтора роки тому запустили інформаційно-довідковий ресурс «Митниця у смартфоні».
Щоденно зручний у користуванні ресурс відвідує до півтисячі осіб. Цьогоріч 110 тисяч громадян вже скористалися послугами пілотного проекту. А з квітня 2023 року по сьогодні – 198 тисяч осіб.
Найбільше відвідувачів цікавляться інформацією щодо:
- стану черг на кордоні України з Румунією, Словаччиною та Угорщиною;
- контактних відомостей підрозділів митного оформлення та порядку переміщення товарів;
- повернення платежів, наявності вакансій;
- умов тимчасового ввезення транспортних засобів;
- гуманітарної допомоги;
- тощо.
Серед зовнішніх ресурсів лідирує веб-портал «Єдине вікно», де серед іншого є актуальні розділи «Черги на кордоні» та «Автомобільний калькулятор».
На даний час ресурс містить понад сотню сторінок з різною актуальною інформацією.
До слова, сучасний цифровізований проект підтримала Закарпатська ОВА, розмістивши посилання «Митниця в смартфоні» на своєму ресурсі «Допомога Закарпаття».
Також інформаційно-довідковий ресурс інтегровано в телеграм-бот Держмитслужби, як джерело для відповідей на актуальні питання.
Зауважимо, що розвиток та реалізація нового сучасного функціоналу залежить від кожного користувача. Відгук про роботу ресурсу та свої питання з пропозиціями можна надсилати через форму зворотнього зв’язку: https://zk.customs.gov.ua/feedback