Керівництво ОВА та Держвідновлення обговорило ключові інфраструктурні проєкти Закарпаття

Голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький разом з першим заступником голови Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Миколою Бойком обговорили актуальні питання регіону. До зустрічі долучився керівник Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області Ігор Фартушок.

Ішлося передусім про розбудову прикордонної інфраструктури. Вже цьогоріч має стартувати реконструкція одразу кількох пунктів пропуску: «Ужгород», «Лужанка», «Солотвино», «Малий Березний». Будівництво ПП «Біла Церква» на базі тимчасової інфраструктури та прилеглої дороги планують завершити до кінця цього року.

Для регіону, що сполучає нашу країну із Європейським Союзом та є важливою логістичною ланкою пасажиропотоку та перевезення товарів, особливо актуальним є питання відновлення дороги міжнародного значення М-06.

«Закарпатська частина цього автошляху у вкрай поганому стані, що стає причиною великої кількості ДТП та пошкодження транспортних засобів», – наголосив очільник області.

За його словами, на окремих ділянках вже проводять ремонтні роботи, однак автошлях потребує капітального відновлення. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області виготовляє проєктну документацію. Очікується, що кошти для відновлення дороги спрямує Світовий банк.

Ще одне нагальне питання – ремонт мостів та ліквідація зсувів. Мирослав Білецький спільно з Миколою Бойком проінспектували кілька проблемних локацій. Серед них – зсув та руйнування дорожнього полотна на ділянці між селом Верхні Ворота та селищем Воловець у межах дороги державного значення Т-07-18. Тут потрібно не тільки відновити покриття, а й укріпити схил. Фахівці вже розробляють проєкт, найближчим часом розпочнемо ремонт. Кошти для проведення цих робіт спрямують із державного бюджету.

Керівник Закарпаття подякував першому заступнику голови Держагентства відновлення та розвитку інфраструктури України за увагу до регіону, глибоке розуміння його проблематики та потреб.

«Наш край став важливим транспортним коридором, логістичним хабом та домом для сотень тисяч вимушених переселенців. Отже, і навантаження на інфраструктуру суттєво зросло. Її важливо належно утримувати, вчасно відновлювати та розбудовувати, щоб уникнути колапсу та допомогти регіону розвиватися і надалі», – резюмував голова ОВА.

Закарпатська ОВА