Керівник Закарпатської ОВА зустрівся із головою Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури

Мирослав Білецький повідомив, що разом з Юрієм Кісєлем обговорили питання ремонту доріг державного та місцевого значення, мостів, розбудову мережі пунктів перетину, зокрема й важливість відкриття нових.

Керівник Закарпатської ОВА зауважив, що в умовах, коли більшу частину державних коштів скеровують на потреби обороноздатності, відновлення автошляхів лягає здебільшого на плечі області та громад. Однак варто розуміти, що важливе значення має не тільки аварійний ремонт – усунення вибоїн на дорогах, а і збереження їх придатними, безпечними та зручними для проїзду якомога довше. Для цього необхідно дотримуватись існуючих нормативів для належної їхньої експлуатації. Одним із критеріїв є обмеження вагових параметрів транспортних засобів: на дорогах державного значення – до 40 тонн, місцевого – до 24 тонн.

«Спільно з Юрієм Кісєлем обговорили необхідність встановлювати системи зважування в русі, що змусить водіїв дотримуватись габаритно-вагових норм, щоб дороги не руйнувалися через перевантаження, особливо у літній період.

Розповів, як у цьому напрямку працює Закарпаття. Територіальний орган Укртрансбезпеки у Закарпатській області за останні 6 тижнів перевищив показник з виявлення перевантажених транспортних засобів у порівнянні з ІІ півріччям 2024 року. Виявили чимало порушників. Водії сплатять у бюджети різних рівнів близько 700 тис. грн штрафів.

Проте ефективність діяльності тероргану гальмує застарілий автопарк для патрулювання. Шукаємо можливості підтримки осередку Укртрансбезпеки в області, щоб забезпечити правопорядок на дорозі та дотримання габаритно-вагового контролю», – повідомив Мирослав Білецький.

Зазначається, що з початку повномасштабного вторгнення фінансування ремонту доріг області скоротилося майже на 80%, проводити стільки відновлювальних робіт, як у довоєнному 2021 році, нема змоги. Саме тому зараз особлива увага збереженню дорожнього полотна від руйнування.

Керівник ОВА висловив вдячність голові Комітету з питань транспорту та інфраструктури Юрію Кісєлю за конструктивний діалог, розуміння закарпатського контексту, а також підтримку регіону та його інфраструктури.