Цьогоріч 110 тисяч громадян скористалися послугами пілотного проекту Закарпатської митниці

Щоб допомогти громадянам та перевізникам швидше і комфортніше перетнути кордон, володіти необхідною інформацією, закарпатські митники півтора роки тому запустили інформаційно-довідковий ресурс «Митниця у смартфоні».  

Щоденно зручний у користуванні ресурс відвідує до півтисячі осіб. Цьогоріч 110 тисяч громадян вже скористалися послугами пілотного проекту. А з квітня 2023 року по сьогодні – 198 тисяч осіб.

Найбільше відвідувачів цікавляться інформацією щодо: 

  • стану черг на кордоні України з Румунією, Словаччиною та Угорщиною; 
  • контактних відомостей підрозділів митного оформлення та порядку переміщення товарів; 
  • повернення платежів, наявності вакансій; 
  • умов тимчасового ввезення транспортних засобів; 
  • гуманітарної допомоги;
  • тощо. 

Серед зовнішніх ресурсів лідирує веб-портал «Єдине вікно», де серед іншого є актуальні розділи «Черги на кордоні» та «Автомобільний калькулятор».

На даний час ресурс містить понад сотню сторінок з різною актуальною інформацією.

До слова, сучасний цифровізований проект підтримала  Закарпатська ОВА, розмістивши посилання «Митниця в смартфоні» на своєму ресурсі «Допомога Закарпаття». 

Також інформаційно-довідковий ресурс інтегровано в телеграм-бот Держмитслужби, як джерело для відповідей на актуальні питання. 

Зауважимо, що розвиток та реалізація нового сучасного функціоналу залежить від кожного користувача. Відгук про роботу ресурсу та свої питання з пропозиціями можна надсилати через форму зворотнього зв’язку: https://zk.customs.gov.ua/feedback

Закарпатська митниця