Які можливі причини зміни фактичного часу включення/відключення світла за чергою?

Зміна фактичного часу включення/відключення світла може відбуватися через такі причини:

– під час повітряної тривоги на території Закарпаття;

– у разі відсутності або відмови зв’язку для дистанційного включення/відключення черг чи у разі виникнення форс-мажорних обставин. У такій ситуації спеціалісти повинні виїхати до необхідних електроустановок і вручну здійснити перемикання, а на це також потрібен час;

– за командою диспетчера НЕК «Укренерго» може відбуватися коригування графіків.

Також може спрацювати автоматика у будинку/під’їзді тощо, тож перш, ніж викликати аварійну бригаду обленерго, перевірте, чи не спрацював автомат у вашому помешканні (детально про це тут: https://zakarpat.energy/…/news/zvertatys-znyklo-svitlo).

Просимо врахувати ці чинники і з порозумінням відноситись до можливих затримок, пише Закарпаттяобленерго.